Tuesday, September 16, 2008

aKu Benci kat Dia KE???????

AKu raSa menyeSal…
AdA kaWan Yg BerubaH peraNgai…..
Aku TAk taUlah…
MengaPA Ada juGA mAnusIA YanG berNama KaWan beGitU….
TapI palinG menyakiTkan Hati akU ……
dIa meLIBAtkan akU…
aKu rasA terkejuT…
Dia TaK mcM daHulU laGi…
DulU RamAH meSRa….
TaPI seKaraNg BerTukaR mEnjaDi Pudar…
BilA bTemu Muka MasaM……
SenYUm KuRAng…..
MaLah TaK NAk CaKAp pun….
AkU Bukan Nak minTa sanGat Dia Buat semua ni…
Tapi …
AkU poHon…
JanGanBUat Aku maCam Ni…..
ToloNG JanGan HIPOKRIT…..
Aku rasa nak Minta MAaf…
HaNYa saTU aku Pinta…
KEMBALI LAh SEperti Dahulu…….
Aku juga Ingan Tahu darI diA……..
meNGapa Dia
Tak NAk BerKomunIKasi… ngan Aku….

1 comments:

Adrian said...

mcm kenal je 'dia' tu...tp ape pun buat biasa je...kalau dia x nak ckp ngan u..then it's fine..don't bother bout 'dia'...