Saturday, January 10, 2009

Pertama kali berniaga...

masa kat umah bell, aku telah belajar tentang sesuatu yang menyeronokkan.... iaitu belajar buat pohpia..hahaha.. adik , along, aku dan bell berniaga kat gerai diaorang. seronok tau.. yang penting pohpia yang aku buat tucomel.hahaahha. aku juga suka minum air cendol.best kan. hahaahah rupa2 bell ni ada ciri2 chef la. aku tak tau la masak tp boleh la.hahhaahahahaha

1 comments:

bellverse said...

MEKASIH BUNGA PUJI AKU...MCM TAK IKLAS JE..HEHE
WEH ABG ASKAR TU KIM SALAM KAT KO LA..HEHEHEHE