Sunday, February 8, 2009

semangat yang bangkit

waktu ni aku rasa lega, perasaan marah aku mula menyusut... tak tau kenapa??? mungkin sebab aku menyendiri.... malah aku rasa aku nak kembali kepada yang asal.. kadang aku tak suka nak hipokrit. mengatakan diri kita di belakang... whatever buat masa ni aku memaafkan engkau TAPI bukan untuk selamanya.. dan aku tak akan mempercayai engkau walaupun kecil seperti gas.... akuu juga rasa begitu gembira kerna banyak manusia di sekeliling aku yang mula mekar harum nya... aku nak bangkit daripada mimpi yang gelap... diamana engkau adalah...... ops.. nampaknye aku masih marah... hehehe. tak pe aku akan berusaha untuk melupakan nye.. hati yang luka jika sembuh menjadi parut tak akan sembuh sepenuhnye. kau kena ingatkau pernah buat aku rasa terhiris dan terluka.......

0 comments: