Wednesday, September 16, 2009

MARAH KE GERAM NI..... SUKA HATI MULUT AKU LA...

Nape ek, tiba2 ari ni aku rasa SENSETIF sangat... Benci la... Benci ngan diri sendiri... Bodoh!! Bila ada orang menyakiti hati, aku diam je. " BIARLA "itu je yang aku fikir. Nape aku tak lawan balik?? Nape harus aku yang menjaga hati MEREKA. Sedangkan MEREKA selalu sakitkan hati aku. Cis!!! Bedebah!!! Sial!! Bak kata KAK AIDA, "MAKAN DALAM". Kadang2 aku benci ngan orang yang tak pandai jaga emosi.. Kalau rasa TERTEKAN jauhkan la diri,, Bertawakal kejap ke.. Ni Tidak, orang lain juga tempat nak lepaskan GERAM. Nak kata BODOH tak juga, Kalau BODOH takkan masuk UNIVERSITI kot. Perangai mcm budak2? Sial sangat!!!Sensetif dengan BENDA yang REMEH TEMEH. Benda KECIK jadi BESAR. Teruk dari BABI.. Nak kata BABI tu bodoh MEMANG haiwan pun tak ada akal nak pikir .. NI manusia.. haiiii. Kata Ibu Jangan Samakan BABI ngan MANUSIA>> Mujur Ingat..... aku ni nak kata BAIK tak juga, tapi aku boleh cover kemarahan aku. Tapi klu MEREKA, hanjing nak buat macam tu.. Nak orang jaga perasaan la tu... Aku tau ada orang menyampah kat aku.. AKu terima je. Lagipun aku tak ganggu pun hidup MEREKA.. HARAM!!!!!! Perangai macam SYAITAN dan IBLIS>>>> SIAL nak MAMPUS!!!!

Apa yang tertulis ni cuma nak MENGKRITIK MEREKA yang Berkenan Sahaja..
Kepada yang terasa tu.. PADAN LA MUKA... aku peduli ape!!!!


3 comments:

She is aaN said...

whoa..

DANISH SANGGIN said...

Biar la RAHSIA>>>

amin said...

bunga rilex la..aku tak pernah tgk ko marah...lepak weh~~