Sunday, October 18, 2009

INI SEKADAR UNTUK MELEPASKAN MARAH

kepada yang berkenanan....

suka hati aku la aku nak jadi JANTAN ke PONDAN!!!! " JADILAH LAKI SIKIT" !!!!Pergi la mampos!!!! Ape aku kisah. aku tak kacau hidup ko pun... dasar anak kurang ajar!!! Perangai macam syaitan!!! Tak sedar diri.. MOTHERF*&^*.... BehaveXXXX!!! tu je yang ko cakap.. Aku faham, ko menyampah tengok aku tapi sedikit pun aku tak kisah sebab aku tak pernah kacau hidup ko. LAgipun aku tak minta simpati dan duit dari mak bapak ko pun.... Ko ingat ko tu hebat sangat.. Sial.. Aku doakan ko takkan berjaya dalam hidup ko. Aku nak bagitau ko, aku menjadi diri sendiri... Kata aku ni memalukan imej #$&. AK nak bagitau bukan aku pun nak jadi...... Aku buat kerja aku buKan aku tak pernah tak buat kerja pun...... BABI betul.. Cakap jangan main lepas je.....

Aku nak ingatkan kat ko, aku ni pun mahluk ciptaan Tuhan juga cuma aku tak sempurna.
Aku tak minta pun jadi begini. Semua orang kata insan seperti aku akan masuk NERAKA. itulah tempat yang layak untuk orang seperti aku tinggal., dan aku nak ingatkan kat ko walaupun orang seperti aku ini berubah jadi LELAKI SEJATI pun, NALURI itu tak kan lupus.
Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.....
Nape ko tak tanya NAPE AKU JADI MACAM NI?
Kan elok....

2 comments:

Ahmad Aminuddin Karim (saya BELL) said...

kadang-kadang mereka bercakap guna kepala lutut bukan guna otak...siapa yang merasai lebey sakit kan....

so be ur self peduli jer

A.D. said...

amboi mrh tul....xyah kisah pe benda org ckp bunge...jd je diri ko yg kite sume suke ek...dont change be your self je....mcm movie ari tu...
"a smallest person can make the biggest changes in life.."